poniedziałek, 8 lutego 2010

Promień słońca przekazuję tym którzy to czytają, bo sama go dostałam "przypadkowo"

"uważam że niebo to inni. Często szukając spełnienia w swoim życiu marzymy i wydaje nam się, że jest ono gdzieś poza nami. Możemy osiągać to niebo również tutaj na ziemi, poprzez służenie ludziom, bo niebo znajduje się właśnie w innych (...) a pomiędzy niebiem i piekłem jest bezsilność... jednak na bezsilność jest sposób- służenie drugiemu człowiekowi(...) Kiedy patrzę na swoje życie, myślę sobie, że nie chciałabym pozbyć się tej niepełnosprawności, bo ona jest integralną częścią mnie. To gdzie teraz jestem i co robię, jest możliwe między innymi przez moją niepełnosprawność i to, co przeżyłam " Janina Ochojska.


Dziękuję Ci Gosiu!

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

:) juz zawsze bedziesz nas mylic:)