piątek, 10 lipca 2009

ludzie

Od ludzi można się uzależnić! Chyba mam ogromnego farta, że spotykam wspaniałe osoby. Dzielę się z nimi swoimi wrażeniami (obustronnie, także na odległość!), przemyśleniami. etc.
Pewnie część zastanawia się co robię, teraz kiedy są wakacje. Jak zwykle mam praktyki. Te praktyki są niezwykłe, bo w końcu robię to co kocham, to co mnie pochłania bez reszty, tym czym chcę się zajmować. Albo to standard albo mam farta, bo trafiłam naprawdę pozytywnie nastawionym do drugiego człowieka ludzi. Mówię tu o ekipie kierowniczej jak i wykonawczej! Mimo, że pracuję od 7-17 (także w soboty:)) to naprawde się nie nudzę! Minął już tydzień, a ja boję się, że tylko 3 tygodnie do końca praktyki! Jest tylko jeden minus (o którym już R. wspomniałam) w drogach nie nosi się kasku...:(
Tak, równo za miesiąc wylatuję do Oslo z Lidką! O kurcze nie mogę się już doczekać! NA dzień dzisiejszy nie mamy załatwionej żadnej roboty, konkrtenej na 100%. W sumie mam 2 kontakty, musze jeszcze "dograć" te sprawy.
Moim marzeniem jest zobaczyć renifera, po wyjściu z namiotu!
Z newsów: uczę się norweskiego, jem w knajpie azjatyckiej obiady, dokształcam się:)
Ahoj!

Brak komentarzy: