środa, 13 sierpnia 2008

Dziś zaszalałam! Moje małe szleństwo polegało na rozruszaniu kości.Jednak po kolei.
Przeczytałam artukuł pt."Państwo przeciętni" w najnowszym numerze Newsweek. Arukuł o Polakach. Co jedzą, gdzie wyjeżdżają na wakacje, co robią po wstaniu z łóżka itp. Polecam. Na początku jest krótki test. 13 pytań o codzienne sprawy, np. Ilu zębó ci brakuje lub zastąpiłeś sztucznymi?" odpowiedzi a-c, zdobyłam najwięcej b, czyli "kolorem ulubionym jest niebieski, a na półkach masz co najmniej 50 książek? To tak prawie jak wszyscy. Ale wciąż jeszcze za bardzo wyróżniasz się z tłumu. Z jednej strony ciagnie cię do indywidualizmu, a z drugiej- nieobce są ci uroki spokojnego żywota. Na coś się jednak trzeba zdecydować" Hihihi. Ogólnie polecam lekturę, nieźle się uśmiałam!
Chca wyróżniać się z tłumu i nie zasilić grona POlaków siedzących 4 godziny przez odbiornikiem telewizyjnym. o 19:00 wybyłam na tenisa :D Rowerkiem przejechałam moje poczciwe miasteczko, wyżyłam się na 2 małych piłeczkach. Odpoczęłam! Stwierdziłam, po wizji zaparkowanych aut, że tenis niestety wciąż jest sportem dla tych majętniejszych... To były 2 dobre godziny, przyjechałam do domku. Zaprowadziłam rower do piwnicy i poszłam... pobiegać :)
Po zasłużonym wysiłku fizycznym, zasłużony odpoczynek!
Faithless "Why go" baardzo energetyczna muza :D

http://pl.youtube.com/watch?v=j_9qHsTmbZk

Brak komentarzy: