poniedziałek, 4 sierpnia 2008

Nasi sąsiedzi- czyli w 10 dni po 5 krajach

Godzina wskazuje późną porę.
Nie mogłam wręcz nie otworzyć bloga i napisać parę zdań z skończonej parę godzin temu eskapady po "naszych sąsiadach".
Ostateczna trasa:

Wrocław *(PL)- Drezno **^(D)-Norynbergia *^(D)-Regensburg *^(D)-Melk *^(Austria)- Wiedeń **^(Austria)-Bratysława(SK)- Malaskotice *^(SK)- Ostrava (CZ)- Rybnik(PL)- Gliwice(PL)- Zielona Góra (PL)

*, **- ilość noclegów (jeden * lub dwa *)
^- miejsca zwiedzane, pozostałe przejazdem
kto nas zabrał (narodowości, pochodzenie): Polak (1!), Niemiecy( ),Austryjacy( ), Turcy(1), Węgierzy (1), Słowacy(2)

()- ilość aut

Chciałam podkreślić, że w czasie tej 10 dniowej wycieczki, przejechaliśmy 5 państw (Polska, Niemcy, Austia, Czechy, Słowacja). Do ostatniej chwili nie byliśmy pewni kierunku naszej wycieczki Praga czy Drezno !? :)
Spałyśmy nad /i zażywałyśmy ranną kompiel w Elbie (Łebie) i Dunaju ;)
Poznaliśmy świetnych ludzi!! Zaczynając na rodzince jadącej na wakacje po Turka mówiącego po polsku :)

Bardzo dziękuję naszym Hostkom ;) Asi i Katrin i ich przyjaciołom za wspaniałe przyjęcie!
Oczywiście zapraszam ich w polskie Tatry! :)