poniedziałek, 12 lipca 2010

Sommerjob

Muszę kupić sobie buty w góry:)
Albo takie: albo takie Te pierwsze podobają mi się bardziej ze względu na ciemny kolor, ale są niskie, te drugie są wyższe tylko są za jasne...
Jutro/pojutrzee jadę kupić na Bielany Wrocławskie albo do Opola.
Mam wielką nadzieję, że przez parę kolejnych miesięcy będę pracować w tym hotelu. Tak długo, aż zbrzydną mi Alpy:)
Początkowo myślałam (w chaosie wysłanych podań:), że trafiłam ten hotel w osadzie Tux w autriackim Tyrolu, ale później wszystko się wyjaśniło:)
Hmm a może zainwestować w kask i lonżę na viaferraty? Wie ktoś gdzie w pobliżu są takie boskie przybytki (tj. ferraty)? hyy?

Największe wrażenie, opis terenu wywarła na mnie relacja Musi być pięknie!
Tu Camping w drodze na Zugspitze.
Przydatny link nt. szczytów w rejonie Garmisch
---------------
Już niedługo:))

taka pionska:)

Brak komentarzy: