niedziela, 21 września 2008

zapowiedź: wypad do Pragi

Ahoj moi Kochani!

Mam zamiar jechać z towarzyszem Krzysiem do Pragi, wyjazd w piątek, w czwartek wieczorem spotkanie przed wyjazdowe. Powrot w niedziele wieczorem. Mogę wziąźc jeszcze 2 osoby.
Dojazd do Pragi oczywiscie autostopem z Wroclawia (dla upartych lub jesli nam cos nie wyjdzie-sytuacja totalnie podbramkowa, dojazd innym srodkiem lokomocjii (pociag, autobus))
Nocleg u ludzi z CouchSurfing (patrz, linki z boku: "Tu jestem"), należy sie zarejstrować (jesli nie ma Cię jeszcze w bazie CS)
wskazana znajomosc: j. angielski, niemiecki, rosyjski, polski, migowy, pismo obrazkowe...
CS to organizacja-ludzie przyjmujacy na nocleg za free innych ludzi, wskazane jest rowniez przyjmowanie na tej samej zasadzie innych ludzi u siebie w domu.(wszystkie info na stronie CS)
w razie problemow z noclegiem, sa jeszcze schroniska mlodziezowe (ok. 40 zl doba?)

Bonusy:
mam przewodnik MarcoPolo po Pradze (new)
Lajt na trasie ;]

trza wziąsc: spiwor, korony czeskie, parasolke, ubranie w jasnych kolorach, (żadne czarnidla) cos cieplego ;] termos ;] baaardzo malo ciuchów- by moc chodzic z tym plecakiem i spiworem po miescie i zwiedzac.

wyjazd:
jak najwczesniej z Wroclawia z Bielan godz. 8, dzielimy sie na 2 pary i ziuu ku Pradze.

zgloszenia do poniedzialku godz. 23:59 na moje gg. 5831369 lub tel.

Jesli ktokolwiek z Was jest w stanie mnie przenocować z czwartku na piątek we Wroclawiu bylabym bardzo wdzieczna ;)

Brak komentarzy: