sobota, 24 stycznia 2009

pełna parą :)


zrzutka z ekranu :) pracuje nad obliczaniem domku,konkretnie jestem na etapie obliczenia deskowania (powinnam zrobić to już w październiku..) na dwóch programikach Exel i Matcad, jednocześnie. Dzieki temu mam niesamowita frajdę :) tabele łączona między programami, wykresy również. Zaraz będe potrzebowac kolejnego programu RM-Win.W tle siedzi Autocad. Mam nadzieję, że nic mi się nie posypie. Matcada odkryłam jakoś w październiku i baardzo mi się podoba :) Polecam go wszystkim inżynierom. obliczenia zapisywane w elegancki sposób, mozliwośc natychamiastowej edycji danych i możliwość wklejania wszystkiego z różżnych programów, za pomoca łacza- też :)

a w tle leci mi Grieg i inni wykonawcy muzyki klasycznej :) z lastfm.pl
co tam u Was w sesji? :O)

Brak komentarzy: