piątek, 12 października 2012

https://www.piib.org.pl/index.php/informacje-bieipce-aktualnosci-96/1930-grupa-b-8-dyskutowaa-o-rzdowej-propozycji-deregulacji

Ten link mnie z rana rozbudzil z rannego cieplego blogostanu. Znow stare matoly, odrzucily propozycje Ministerstwa Sprawiedliwosci o a) otwarcia zawodu urbanisty b) polaczeniu uprawnienien np. drogowe z konstrukcyjno-budowlanymi c) polaczenia uprawnien do projektowo-wykonawczych i ich skroceniu do 2 lat!
Jestem ciekawa czy zawsze ta izba bedzie mogla blokowac zmiany w prawie budowlanym, czy jest jakas inna mozliwosci nawet otwarcia zawodow. Jesli nie ma to poki Ci ludzie bede przy wladzy zadna sila nie bedzie mogla zmienic prawa budowlanego pod wzgledem uprawnien budowlanych!
Dla mnie jest to temat bardzo drazliwy. Oczywiscie bede sie strac o te uprawnienia nawet jesli bede uczyc sie tutaj. Chce sie tutaj uczyc, bo sprawia mi przyjemnosc uczenie sie od kogos kogo powazam (kto robi cos dobrze i widze tego efekty). To daje mi motywacje do pracy.
Dlatego nie spoczne poki tutaj sie nie naucze.

w ten weekend obiecuje sobie wymyslic pierwszy temat do artykulu!

Brak komentarzy: